Peníze nejsou všechno. Spokojenost na straně zaměstnavatele i zaměstnanců bývá největším motorem podnikání.
APERIO vám doporučí opatření na míru vaší firmě či instituci nebo vám ukáže osvědčenou cestu, kterou již objevili jiní.
Na základě poptávky umíme připravit školení a workshopy pro vedoucí i řadové zaměstnance a zaměstnankyně v oblasti rovných příležitostí žen a mužů na pracovišti, slaďování osobního a pracovního života nebo obecně o genderové tématice. Vzdělávání je připravováno vždy s ohledem na cílovou skupinu a s ohledem na důraz, který je poptáván.
Ideální skupina pro naše školení a workshopy je do 15 osob. Školení je realizováno vždy proškolenými a certifikovanými experty a expertkami a může trvat od jednoho do pěti dnů. Konkrétní program je sestavován společně se zástupci a zástupkyněmi poptávajících zaměstnavatelů, na základě jejich zkušeností a potřeb.
Příklady témat školení
APERIO spolupracuje na přípravě a organizaci workshopů a konferencí, kde zaměstnavatelé mohou prezentovat své úspěchy v oblasti prosazování rovných příležitostí ve firemním prostředí, slaďování rodinného a pracovního života, příklady CSR aktivit zaměřených na genderovou oblast.
I my jsme se učili od ostatních a proto věříme, že sdílením zkušeností pomáháme ostatním při prosazování společensky odpovědného chování vůči zaměstnancům a zaměstnankyním a pomáháme kultivovat, spolu s vámi pracovní trh v České republice.
Genderový audit pomáhá identifikovat nevyužité personální a znalostní lidské zdroje skryté uvnitř firmy, které se ztrácí díky nedostatečnému uplatňování rovných příležitostí žen a mužů. Genderový audit není kontrola, ale specifický pohled do procesů a fungování firmy a to jak směrem k vlastním lidem, tak navenek k zákazníkům a zákaznicím. Výstupy auditu jsou použity pro zpracování návrhu konkrétních změn. Audit je prováděn za použití metodiky genderového auditu, první svého druhu v ČR, kterou APERIO vytvořilo ze zahraničních příkladů a zkušeností a aplikovalo na české prostředí.
Audit se skládá z několika po sobě následcích procesů, kterými jsou např. analýza dokumentů; skupinové diskuse nebo rozhovory s vedoucími osobami. Oblastí řešení je personální politika, firemní kultura a poptávka nebo využívání možností slaďování práce a osobního života, aj.
Umíme zpracovat plán rovnosti šitý na míru zaměstnavateli. Plán vychází z metodiky vytvořené ve spolupráci se švédskými partnery. V optimálním případě příprava plánu navazuje na genderový audit, jsme však schopni pomoci také při řešení konkrétního cíle, např. při zavádění flexibilních forem práce nebo při řešení firemní kultury, která podporuje rovné příležitosti žen a mužů. APERIO umí vypracovat návrh strategie prosazování genderové rovnosti ve firmě a návrh akčního plánu na jeden rok. Poskytujeme i následný coaching při testování a zavádění doporučených změn a podporu při vyjednávání s vedením firmy.
Videa, grafy, články a myšlenkové mapy o přínosech a implementaci rovných příležitostí
najdete na stránkách Zdravá firma. Čísla, příklady dobré praxe a zkušenosti z jiných firem, prakticky zpracované na podporu HR, vám pomohou při prosazování změn ve vaší organizaci. Ukažte, v čem přesně bude přínos pro vaší firmu a kolik tím ušetříte.
Začít není nikdy pozdě.
Rádi byste zlepšili podmínky i u vás na pracovišti? Máte zájem o spolupráci?
Miloslava Kramná Kamila Hazdrová
koordinátorka služeb pro zaměstnavatele péče o firemní zákazníky
miloslava.kramna@aperio.cz kamila.hazdrova@aperio.cz
+420 739 062 011 +420 774 722 150
Těšíme se na spolupráci s vámi.
Rodiče ve firmě
Praktický průvodce managementem mateřské
a rodičovské rodičovské dovolené pro firmy
Lidé jsou to nejcennější, co máte
Prorodinná opatření ve firmách
Školení pro management a oddělení HR
Rodičovské kurzy pro vaše zaměstnance a zaměstnankyně
Přehled všech kurzů a seminářů pro rodiče najdete ZDE
Školení pro odborníky připravujeme na míru, kontaktujte nás.
Pomohlo vám APERIO? Pokud ano, prosíme přispějte darem na číslo účtu
333 777 555 / 2010 variabilní symbol 333
Do zprávy pro příjemce označte platbu jako "dar."
Odkaz na platební bránu i další možnosti, jak nás podpořit, najdete na
donorské stránce.
Děkujeme!
Máte nás rádi?
Nakupujte ve svých oblíbených internetových obchodech přes web GIVT.cz. Část z vaší útraty půjde na naši podporu.
Nestojí Vás to nic navíc!
Obsah sekce HR point/PRO FIRMY byl podpořen v rámci projektů Rovné zacházení na pracovištích v Praze (OPPA) a Podpora slaďování pracovního a rodinného života (OP LZZ).
Evropský sociální fond; Praha a EU:
Investujeme do vaší budoucnosti